ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

گفتگو با معلمان نمونه خراسان رضوی |  معلمی یک ارتباط صادقانه است

  • کد خبر: ۱۶۲۲۴۱
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
گفتگو با معلمان نمونه خراسان رضوی |  معلمی یک ارتباط صادقانه است
شغل ما یک ارتباط صادقانه است. معلمان دارای عشق و صداقتی هستند که به واسطه آن با دانش آموزان ارتباط برقرار می کنند و موجب پیشرفت در مسیر و تعالی آنها می شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، در حاشیه مراسم تجلیل از معلمان نمونه خراسان رضوی که امروز، ۱۴ اردیبهشت، در هتل ولایت مشهد برگزار شد، با تعدادی از معلمان درباره تلخی‌ها و شیرینی‌های این شغل صحبت کردیم.

 معلمی یک ارتباط صادقانه است

«امین اسماعیلی» از معلمان نمونه استان خراسان رضوی از شهرستان قوچان می گوید: شغل ما دنیایی از شیرینی و لذت است. در حقیقت شغل ما یک ارتباط صادقانه است. معلمان دارای عشق و صداقتی هستند که به واسطه آن، با دانش آموزان ارتباط برقرار می کنند و موجب پیشرفت در مسیر و تعالی آنها می شوند.

وی می افزاید: اگر در شغل ما نارضایتی و ناراحتی وجود داشته باشد، این موضوع منجر به یک مانع و ترمز قوی در کار خواهد بود.

اسماعیلی خاطرنشان می کند: سعی می کنم با دانش آموزان خود مانند یک «دوست» باشم و در مدت زمانی که در کنار دانش آموزان هستم، گذر زمان را احساس نمی کنم.

معلم باید با دانش آموز خود زندگی کند

«حفیظ الله محشور» از معلمان نمونه استان از شهرستان خواف با سابقه ۲۳ سال تدریس می گوید: معلم اگر بخواهد به درستی به وظیفه خود عمل کند، باید با دانش آموز خود زندگی کند.

وی می افزاید: ما با غمها، شادی ها، مشکلات و همه آن مسائلی که دانش آموزان با آن روبرو هستند، همراه هستیم. با شادی آنها شاد بودیم و با غمهای آنها گریستیم. معلم حتی وقتی همراه دانش آموزان نیست، فکر و ذهن او با دانش آموزان همراه است و این می تواند رمز موفقیت او باشد. سخت ترین لحظات برای یک معلم نیز آن زمانی است که می بیند دانش آموز او به کمک نیاز دارد و کاری از دست او ساخته نیست.

معلمی همراه با حس نشاط و طراوت

 ذاکر شرفی از معلمان نمونه شهرستان جوین با اشاره به این که معلمی از مهمترین مشاغل در جوامع مختلف است می گوید: معلم هم مانند همه انسان های جهان خلقت، با مسائل و مشکلاتی مواجه است. اما غالبا معلمان تلاش می کنند به گونه ای عمل کنند که حس شادی و نشاط و طراوت را در کلاس های خود داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->